Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年5月17日星期五

我要V面!

夏天知不覺就來到,背心、短褲係時候出動了,
當然出動之前要好好修身先啦!
我會多做運動,跑跑步來修身,
每天帶完囡囡返學就去河邊跑番一個鐘,出身汗,人都開心了。
一個月多,成功減去10磅!

但問題來了,體重減了,身修了,但面依然是脹脹的!唉!

幸好,日前穫邀出席Bio-essance的聚會


今次的3位主角



聚會上有blogger即場試用,10分鐘成功瘦面1.5cm,只係一邊面,
即兩邊面可瘦3cm,誇張嗎?羡慕嗎?姊妹們,想知多D嗎?好了唔賣闔子了。

3位主角:

經典升級塑出V輪廓系列
(同之前既分別係,升級蜂王漿與ATP青春緊膚配方)

首光,介紹
深層去角質青春素含蜂王漿及ATP(Deep Exfoliating Gel with Royal Jelly & ATP)

用法簡單,記住乾手乾面,擠DD出來,點點點上面及頸,
輕輕由下而上,由內而外打圈,30秒左石就會軟化舊角質,死皮,
仲有可以缷淡妝架(啱晒我)
揉完,真係白淨左,毛孔細左,
最好既係可以每天使用,可以天天揉,天天去角質。



跟著,就泵出一滴神奇亮膚精華含蜂王漿及ATP(Radiant Youth Essance with Royal Jelly +ATP)
無錯只需要一滴就足夠全個面搽,搽上面有D油,但加以按摩1分鍾,完全吸晒。
呢支含具抗氧功效有95%高純度綠茶精華。

之後,再搽上青春緊膚霜含蜂王漿及ATP(Face Lifting Cream with Royal Jelly & ATP)
面霜透過促進肌膚回氣循環,加速新陳代謝,配合按摩,10分鐘即提升輪廓。
搽上面涼涼地,夏天用一流。


我試用了,每邊面減到0.5cm,琴日同朋友仔食buffet,個個都話我瘦左,好有成功感。

沒有留言:

發佈留言